dimecres, 22 de juliol del 2009

BONES VACANCES A TOTS



L'agost ja el tenim a la vista, només queden uns pocs dies, i ara sí que va de bo, em toca anar-me'n ja de viatge. Enguany vaig a fer un viatge un poc especial ja que com que al meu casament només vam estar fora uns pocs dies per qüestió de treball, ara aprofitarem per fer un viatge més llarguet. Me'n vaig a Sud-àfrica.

Enguany torne a Sud-àfrica, 8 anys després, a veure els meus amics d'allà que vaig conéixer a Anglaterra quan hi treballava de cambrer. Unes d'eixes amistats que fas en el seu moment i que, anys després, continues mantenint. De fet, jo, com he dit, ja els vaig visitar, i ells també em van visitar a mi. I ara, com que no van poder vindre al casament, anirem a veure'ls nosaltres.

La veritat és que a mi m'agrada viatjar molt. Tots els anys intente viatjar a algun altre país. I quan vas fora, et dóna temps de canviar de xip, de descansar, de fer turisme, de provar noves coses -menjars, begudes, mentalitats, vestimentes, paisatges, tradicions, músiques...-, però també d'enyorar tot allò que estimes, la família, els amics, el poble, la terra.

Viatjar és molt sa, em fa reflexionar sobre com de gran és el món i sobre quant de poquet en conec. I sobretot, em fa adonar-me i cada volta que la meua terra, que el meu poble no són els millors del món. Però són la meua terra i el meu poble, els llocs que més m'agraden a mi i pels quals treballe per millorar.

Bones vacances a totes i a tots.
Que passeu un bon estiu.

PD: intentaré actualitzar el bloc des de Sud-Àfrica... si puc!