divendres, 31 de desembre del 2010

A BETXÍ NO TENIM PINTORS?


Moltes coses passen per casualitat. Com l'última que em va passar l'altre dia quan vaig anar a jugar a esquaix a la pista del frontó amb el meu germà.

Quan vam entrar a la pista i després de deixar els "trastos" per escalfar un poc abans de la partida, em vaig donar compte que hi havia dues persones que estaven enganxant uns adhesius al terra. Quan m'hi vaig aproximar, vaig veure que dos homes estaven marcant les futures línies de la pista de bàsket i la pista de futbol sala que, amb la nova distribució de l'espai, s'ubicaran allà i vaig comprovar, davant la meua sorpresa, que tant els operaris com l'empresa no eren de Betxí.

Posteriorment, en el ple, vaig preguntar quina era l'empresa que havia pintat eixes línies i, el sr. Blasco, que per cert, presidia l'últim ple ordinari de la seua era, va explicar que era una empresa de la Vall i que el pressupost de pintar les línies seria de més de 600€.

El problema no seria tal si, justament al dia següent, no m'haguera trobat un pintor del poble. Perquè, lamentablement, quan li vaig preguntar com li anava, em va dir que estaria uns dies aturat perquè eixos dies no tenien faena.

Realment no em cap al cap com un contracte que depén directament de l'alcalde no se li dóna a una empresa de Betxí, i més constatant la situació per la qual estan travessant molts dels trebaladors betxinencs.

Realment, no ho puc entendre, però lamentablement això s'ha repetit infintes vegades enguany. I, segurament, seguirà repetint-se. I jo, seguiré sense entendre-ho.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

És molt lamentable,,,, pero així és Betxí,,prefereix donar la feina del poble a empreses forasteres en volta de als propis Betxinencs,,,,,,
vull pensar que sera per força major, perque sino no ho entenc,,,,,

Remolar ha dit...

Per força major? Si l'adjudicació esta del pintor s'ha fet directament des d'alcaldia! Si s'haguera pogut donar perfectament a qualsevol empresa del poble, sense cap problema!

Jo, la veritat, que tampoc no ho entenc. Per més que li pegue voltes, no ho entenc.