divendres, 11 de febrer del 2011

EL CANVI JA HA COMENÇAT



Estimada betxinenca, estimat betxinenc:

Sóc Alfred Remolar, cap de llista del BLOC a les pròximes eleccions locals de maig de 2011. La meua intenció és ser el pròxim alcalde del nostre poble.

Estic convençut que Betxí necessita un canvi moderat i tranquil, però urgent. Una renovació de formes i de prioritats, d’objectius i de persones; un autèntic corrent d’il•lusió col•lectiva, que ens impulse per a guanyar el futur; per a tornar a sentir-nos orgullosos de formar part d’este poble de taronja i taulell, de la muntanyeta i del Solaig, per a tornar a sentir-nos orgullosos de ser betxinencs.

No és un repte fàcil, però confie cegament en la capacitat de la gent de Betxí: gent valenta, amb iniciativa, treballadora, que sempre s’ha crescut davant de les dificultats. I no podem quedar-nos com estem. Estem obligats a no conformar-nos amb el que hi ha, perquè els betxinencs, amb esforç, sempre hem tirat endavant.

Com a persones i com a poble tenim moltes coses en joc: l’esperança contra la resignació; el desig d’un nou present i d’un futur millor; l’inici d’una política municipal en positiu, que siga de totes i de tots.

Resten 100 dies per a les pròximes eleccions municipals i et necessite per portar endavant el meu projecte. Vull que en formes part i que junts siguem protagonistes reals de la nova història de Betxí.

Amb esta carta em pose a disposició de tots els betxinencs i betxinenques, em pose a la teua disposició. M’agradaria que em feres arribar les teues inquietuds, les teues idees, els teus comentaris i les teues propostes. Si ho fem entre tots, és possible un Betxí millor.

El canvi a Betxí ja ha començat. Estic preparat i disposat per conduir eixe canvi. I per a fer-lo possible, et necessite a tu.
Betxí et necessita. Jo et necessite.