dilluns, 7 de febrer del 2011

EL BLOC ES RENOVA PER PORTAR EL CANVI


Este cap de setmana vam fer una reunió local del BLOC DE BETXÍ, en la qual es va decidir que jo seguira encapçalant la llista local.

No cal ni dir que m'alegre molt de tindre el recolzament dels meus per poder seguir treballant pel meu poble i per la meua gent, aportant idees i propostes que crec que poden ser bones i beneficioses per a la majoria dels betxinencs. En esta nova etapa que encetem ara, continuaré estant al servei de Betxí i de tots els seus habitants.

Enguany renovarem la llista local del BLOC. Toni Meneu, el que ha estat el nostre regidor durant 16 anys, no seguirà de número 2. Al seu lloc, anirà Salva Rius. Crec que la majoria el coneixeu perfectament del futbol o dels dolçainers, per citar només algunes de les seues activitats. Salva és una persona treballadora i perfectament capaç de desenvolupar el repte que ara se li posa al seu davant, una persona en qui tots confiem per la seua vàlua i saber estar.

Però sobretot, Salva és bona gent. Igual que totes les persones que conformaran la renovada llista del BLOC: gent normal, del poble, treballadora, honesta, que creu que pot treballar per millorar el futur de Betxí i dels betxinencs.

Potser no siga jo la persona més indicada per lloar els que configuren el grup del BLOC de BETXÍ. Però és el que sent i el que pense. Per a les properes eleccions municipals tenim un excel·lent grup de persones per a treballar pel poble, un excel·lent grup de persones per canviar la política municipal i aportar solucions als problemes que ens trobarem en el futur més immediat.

Coneixent el grup de gent que forma el BLOC DE BETXÍ, estic convençut que EL CANVI A BETXÍ JA HA COMENÇAT. Entre tots, farem un Betxí millor.