dimarts, 15 d’abril del 2014

GRÀCIES: 40.000 VISITES

Fa 5 anys que vaig iniciar este blog, justament en la meitat de l'anterior legislatura, amb la voluntat de poder informar a la gent del poble i de poder donar a conéixer, també, les meues opinions, comentaris i suggerències sobre diversos temes d'actualitat, tant d'àmbit local com també nacional.

Cinc anys després, ara, arribem a les 40.000 visites des que vaig posar el comptador (en realitat en són uns pocs milers més), per la qual cosa estic molt agraït a tots vosaltres.

En tot moment he intentat mantindre-vos informats, tant abans quan estava en l'oposició, com ara, que sóc l'alcalde de Betxí.  I per tal de fer-ho, el millor ha sigut la constància, l'article setmanal, dels dimarts, que he intentat fer pràcticament sempre.

Amb unes 250 visites setmanals, estic molt satisfet que pugueu llegir estes línies assíduament.  I també sóc consient que l'oposició em llig regularment, segons es desprén de molts comentaris que fan en ocasions.  Per la qual cosa, també em sent satisfet.

Espere que en el futur vaja, almenys, com fins ara i que, si és possible, augmentem els seguidors i les lectures setmanals.

Gràcies a tots vosaltres, hem arribat a les 40.000 visites.  Gràcies.

1 comentari:

crosscountry ha dit...

Hola alfredo soc oscar com va tot ? estic demanant ajuda per internet tal volta et pareix una locura tot el que explique pero... es la realitat mes dura que et puges imaginar un abras y entra açi

http://vivirenlaplaza.blogspot.com/