dimarts, 20 de maig del 2014

JO VOTARÉ COMPROMÍS

Com alguns sabeu, este diumenge dia 25 de maig són les Eleccions Europees.  El nostre candidat que, en breu, estic segur que serà el nostre Eurodiputat, serà Jordi Sebastià, actualment alcalde de Burjassot.

La setmana passada, amb motiu de les festes de Vila-real, vaig tindre l'ocasió de dinar amb ell i amb molts companys del partit.  I la veritat és que no puc dir res més que tenim un gran candidat i, el que és més important, una gran persona.  Jordi va destil·lar, en el seu parlament, moltíssimes ganes de treballar i de tirar endavant este important projecte.  I sobretot, va traspuar entusiasme, seguretat i preparació.

COMPROMÍS s'enfronta a estes eleccions com una fita clau per poder traure, per primera vegada, un eurodiputat.  A l'interior de la gran coalició anomenada PRIMAVERA EUROPEA, intentarem aconseguir, ara amb les màximes expectatives possibles, un eurodiputat de la terra que treballe per la nostra gent.

Jordi està segur que ho aconseguirem.  I jo també n'estic.  Vos demane la vostra ajuda i el vostre recolzament, el pròxim diumenge, per fer realitat el somni: tindre un eurodiputat valencià que defense els interessos dels valencians.  Jo votaré a COMPROMÍS.