dilluns, 29 de novembre del 2010

ENMIG DEL BERENAR


Ja fa dies que el meu xiquet menja per a berenar alguna peça de fruita, seguint les indicacions del nostre pediatre, Antonio. Per tant, cada dia li fem un puré amb alguna pera, poma, plàtan, taronja...

Ahir li tocava una pera. Li la vaig triturar i, a continuació, vaig començar a donar-li-la a poquet a poquet ja que, com que només fa uns pocs dies que en menja, encara li costa engolir-se les cullerades.

Una cullerada darrere d'una altra, Alfredet va anar menjant-se el seu berenar. I justament quan pràcticament ja se l'havia acabat, es van dissipar els dubtes. Em va telefonar una persona molt pròxima dient-me que li acabaven de fer una enquesta telefònica sobre la política del poble: que si em coneixia a mi, que si coneixia a Maria José, que com anava l'ajuntament des de feia 3 anys, que què pensava de Fabra... i al final, el que tot el món esperava: una sèrie de preguntes sobre la que serà candidata del PP a les pròximes eleccions municipals.

Jo ja tinc clar qui serà la candidata del PP el 22 de maig. I, a pesar que els rumors eren ja nombrosos dies enrere, ja veeu, m'he enterat enmig del berenar del meu xiquet. Com són les coses!