dimarts, 6 d’octubre del 2015

FEDERACIÓ VALENCIANA DE MUNICIPIS


Ahir vaig anar a l'Assemblea General de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), que es va celebrar a l'Oceanogràfic de València.

En primer lloc, la direcció i els portaveus de l'anterior legislatura van fer el seu discurs de comiat davant de centenars d'alcaldes d'arreu del territori.  A continuació, es va triar, per unanimitat, la nova composició directiva per als pròxims quatre anys.  Va ser aleshores, quan el meu grup em va nomenar portaveu de COMPROMÍS.

Des de la meua nova funció i representació, espere poder treballar pel meu poble, per tots els pobles valencians, durant els pròxims anys.  Per això, intentaré tirar endavant el màxim de propostes i projectes des de la FVMP i, sobretot, intentar arribar a un consens amb totes les forces polítiques pel bé de tots.  Eixos seran els meus principals objectius.

En les pròximes setmanes anirem coneixent la meua nova missió i els meus nous companys.  I alhora, espere poder fer un paper digne per al meu partit, com sabem que ha fet el meu antecessor i ara Conseller d'Economia, l'amic Rafael Climent.