dimarts, 8 de març del 2011

8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA


Hui és el dia 8 de març, dia Internacional de la Dona. Com tots els anys, el poble realitzarà diversos actes per tal de commemorar-lo, entre els quals trobem, entre els més destacats, la ja habitual projecció d'una pel·lícula de cine a càrrec de les mestresses de casa. Això serà esta vesprada.

Cada vegada són més els avanços socials que estem fent, entre tots, en matèria d'igualtat. Tot i això, resulta desolador que, paral·lelament, tinguem rgularment notícies, males notícies, de maltractaments i assassinats de dones, que són anunciats periòdicament als mitjans de comunicació. Sense anar més lluny, hui mateix han matat una altra dona.

Com he dit, s'estan fent avanços immportants, però lamentablement continuem tenint esta xacra social entre tots nosaltres. Per això hem de continuar treballant per tal d'eliminar, d'una vegada per totes, la violència de gènere i evitar que es repetisquen fets com els que tots coneixem. Entre tots, ho farem possible.

ENHORABONA A TOTES LES DONES

2 comentaris:

allegra23 ha dit...

Hola jo se que no te res a veure el comentari que fare en la noticia pero crec que no esta de mes dir que la gent que venim de pobles colindants a viure a este poble no deixarem de ser foraners ja casi que ho tinc asumit. Respecte al ajuntafem tinc que dir un parell de coses que crec que son importans com l´ajuda al negoci. Crec que es el unic poble que a falta de l´anterior propietari de la llicencia d´apertura i en el local tancat fa mes de 5 anys te el morro de demanarte que n´obrigues una de nova i no cedirtela aixi com van a potenciar el negoci local?
El impostos em pareixen desproporcionats i mes el de el fem. Cuan em varen cobrar el impost i vaig veure que no s´arreplegaba el fem en dissabte la nit em vaig indignar pero ho vaig reclamar, o pasava totes les dies o que em descontaren els dies laborables que no el recollien. aquesta alcaldia es un engany per a tots i jo ja en el meu poble votaba al Bloc, de fet la meva mare estava a les llistes, i aÇi votare igualmente al bloc. Gracies per estar ahi

Remolar ha dit...

Hola, allegra 23:

La jugada dels impostos del fem va portar molta cua en el seu moment. El PP va fer la proposta de pujar els impostos al·legant que així podrien passar tots els dies a recollir el fem i pocs mesos després, van llevar la recollida el diumenge mantenint el preu.

Pel que fa al tema dels negocis, l'altre dia vam fer reunió amb el xicotet comerç local i amb els autònoms i la veritat és que an eixir molt bones idees.

Les anirem comentant properament

Salutacions
Alfred